Tessali

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Therese - 16 december 2010 07:06

Igår var jag och älsklingen till Örebro! :) dock var vi bara in på biltema där vi köpte en spindelled. Roligare kunde det ha varit. Men det spelar ingen roll vad vi än gör, så känns det ändå lika underbart att få vara med Micke! Där han är, vill jag också vara..


Ska till Örebro idag också, fast med Nina & Fredrik :) Fredrik ska till sjukan och Nina och jag ska till rusta =) ska inhandla dom sista julklapparna! Har till 4personer kvar OM jag nu räknat rätt. Ska kolla min lista igen, så jag inte missar och ge till någon :(  hoppas jag hittar fina och bra presenter till dom sista också! =) men det tror jag nog! ska ev köpa en extra sak till Micke :D bara för att jag älskar honom så mycket <3 hihi.


Jag vet inte vad det beror på, MEN jag känner ingen som helst julkänsla i huvudtaget :( och ändå har jag julpyntat, handlat julklappar, ätit massa pepparkakor, druckit julmust och ätit lussekatter! Och det är dessa saker som får mig att verkligen känna att det snart är jul.. Jag känner mig faktiskt ärligt talat lite besviken :( jag vill inte ha det såhär. Jag vill kunna njuta av dagarna som är kvar, vill kunna le och vara glad. Men nähe inte då! =(


Vad ska man göra för att känna MER julkänsla? Någon som har tips? alla förslag är välkommna! ^^


Nej nu ska jag släppa in mina tre katter och sen göra mig i ordning inför en Örebro resa =)

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards