Tessali

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Therese - 26 december 2010 14:44

Tänkte berätta lite kort om julaftonen!   Den var toppen! Firade med älsklingen på förmiddagen & liten bit in på eftermiddagen. Käkade julfrukost och det var jätte gott. Sen blev det ett varmt bad ^^ _^^ Jag gjorde det hela fint med tända ljus och röda hjärtan i badet .. Dock kunde jag inte njuta så mycket av badet, för jag kände mig stressad.. Sen vid 14.00 blev det julmat (Mmm, suveränt) drack en snapps till. Satt fint i magen vill jag lova ;) efter maten slog jag in alla julklappar...


Gick över till Nina o co. Öppnade julklappar och var social en stund. Fick fina saker. TACK! <3


Kvällen blev det fest med Micke och hans kompisar! Ujuj vad roligt vi hade. Alla var glada och alla verkade ha lika kul ^^ så det kändes faktiskt väldigt bra! var ingen som satt ensam och hade tråkigt....


Förkrökade lite här ;) sen drog vi till Storå, där det dock inte var något drag så vi gick hem till Micke och lyssnade på musik och ja drack..


Jag och älsklingen tjafsade lite under kvällen :( var nog alkoholen som tog över. Kändes inte bra :'/ uch var riktigt rädd för att förlora dig där... Men vi redde ut allt och sen gick vi och lade oss tillsammans vid 03.40 tiden! Hade skit svårt för att somna (djupt) sov oroligt, vaknade och somnade hela tiden tills vid 9.00 och då gick jag upp ^^_^^


På eftermiddagen åkte jag och älsklingen hem till oss :D i Gusselby!!! Var extremt bakis HELA dagen ;) somnade gott vid 21.00-21.30 någon gång...


Idag söndag fixar jag och plockar lite i garderoberna. Har strykit alla sängkläder och plockat med mina kläder. Så nu har vi 3 skåp som är rena och snygga. Känns fint



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards