Tessali

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Therese - 5 januari 2011 18:26

Tog nya kort idag, blev väl inte överdrivet nöjd men det funkar ^^ tänkte ändra om designen helt och hållet med ny bakgrundsbild och färger :p men fick inte till det som jag ville så jag gav upp! :/ nu är det åt helvete med allt :/ fan också. Ska försöka titta på det i morgon för nu orkar jag inte. Är piss trött :( det är hårt och gå upp 05.40.Ska dricka kaffe med mitt hjärta nu. Sen funderar jag på att gå ut och kolla efter Sigge! men magkänslan säger tyävrr att han gett sig över till andra sidan. Fan vad jag saknar min goa katt :'(


Nej kaffe & en cigg ^^ _ ^^


Av Therese - 5 januari 2011 09:33

Slängde bort en massa skräp till tippen igår! bland annat slängde vi två byrån som hade kunnat passat perfekt till hallen OM man hade gjort om dessa med lite tyg och sedan lagat det som var trasigt. Fan också :( varför är man alltid klok efteråt att man gjort något?! visserligen hade det kanske inte blivit skit snyggt men det hade funkat tillsvidare... Men nu är det föresent :(



Av Therese - 5 januari 2011 08:48

Kikar runt på jysk hemsida   får nästan ont i magen över hur mycket fina saker dom faktiskt har ^^ brukar sällan handla på jysk, vet inte varför. Men det blir bara inte av. Hittade otroligt mycket saker jag skulle vilja klicka hem! tänk om man vore rik därefter också så man skulle kunna skicka efter saker. Förmodligen skulle slutsumman bli ganska hög! ;)


När jag & Mickepicke blir sambos då skulle det vara så kul & inreda lägenheten med massa färger och olika former :] så "mitt hem" blir vårt ist.


Kommer lägga in bilder här på vad jag hittade på hemsidan! så vet ni VAD vi önskar oss ;) så om någon är villig att handla, hihi..





                   


Sen är det säkert 1000 saker till som täcken, kuddar till sängen, påslakan, gardiner, prynadsaker, dukar, handdukar m.m


 

Av Therese - 5 januari 2011 06:30

 

Att såhär glad blev jag idag, 8 nya kommentarer! =)



Godmorgon bloggvärlden! :) Uppe före tuppen idag också! sista dagen för denna vecka och det känns otroligt skönt. Så i morgon kommer jag kunna sova så länge jag vill :) nog för att jag inte kommer sova så länge men ändå skönt att slippa gå upp när klockan ringer.


Nu är det sambons tur att vara sjuk :(  han har fått besök utav febern! ^^ så det blir inget jobb för hans del, så han ligger i sängen & sover nu. Medans jag har gått upp och kör på mina morgonrutin. Ser nästan ut som vi bytt roller.. Haha


Har en väldigt bra idé på G så idag ska jag nog försöka sätta mig ner & pyssla med det :)


Jag ska göra om en gammal TV bänk till en mini soffa samt med bra förvaringställe! Det jag ska göra ÄR och sätta dit tyg, smacka på med sittdynor och sen införskaffa lite korgar där man kan förvara mössor, vantar och annat kraffs! =D det ÄR lite svårt och förklara. Men jag tror det kommer bli hur bra som helst. OM jag lyckas så knäpper jag kort och visar. Om inte så kommer ingen bild såklart :p


Hallen är det första rummet man ser när man kommer hem till någon och jag tycker personligen att den ska vara FIN och MYSIG! :) för om hallen ser ut som ja vet inte vad, hur ser då resten av rummen ut? :o nej hallen är a och o. Den ska vara schysst.

=)


Gud vad sugen jag blev på att åka till olika loppisar. Köpa in gammla saker och göra om dem! :) man kan få mycket nytt och fint för billig peng ^^



Brukar ni gå på loppis? erikshjälpen? myrorna? auktioner? =) vad brukar ni inhandla? sammlar ni på något speciellt? =) bra el dåligt att handla på detta vis? berätta :D












Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards