Tessali

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Therese - 14 januari 2011 07:43

Godmorgon säger jag till Er alla goa & glada människor! Sista dagen den här veckan som man "behöver" gå upp vid 05.45 Var otroligt trött när klockan ringde men jag kom upp iaf ^^ jag vet att jag inte behöver gå upp egentligen när Micke går upp! Men jag tycker faktiskt det är både mysigt och trevligt och hålla honom sällskap :) så därför går jag upp fasten jag inte behöver det :-)


Efter frukosten som bestod av en macka, kaffe och ett glas äppel juice så blev jag effektiv ;) har gått igenom 2 kartonger (ränsat dom) en slänga hög blev det och en spara hög! ska lite senare ta i tu med kartong 3! nu undrar ni kanske varför jag går igenom kartongerna? av den enkla anledningen att jag & Micke ska bli sambos & då vill jag göra massa plats för Mickes saker ^^ då är det bra och ränsa bort massa saker. Har hittat en hel del med saker som jag kan sätta ut på tradera! ^^ lite extra casch är aldrig fel. Även om det sällan blir stora pengar. Men det är ändå pengar jag inte haft innan! sen så är det KUL om dessa saker kommer till användning av någon annan.. Har kläder & porslin och även annat krafs som ska sättas ut! 


Min dag idag kommer se ut såhär:


Vid 09.00 tiden ska jag & Carro min kontakt person träffas :) vi har planerat att vi ska gå en promenix! kommer bli skoj.


Sen hem och titta på lite avsnitt på tre kronor! blir bara mer och mer spännande efter varje avsnitt. Just nu är jag inne på säsong 7 avsnitt 6 :-)


Efter tre kronor ska jag gå igenom kartong nr 3! samt sätta ut saker på tradera och ev något på lindenytt :-) skönt och sätta ut saker på säljning! hoppas givetvis på att kunna dra in lite pengar :D vilket är välbehögligt!


På eftermiddagen kommer världens bästa Elin hit på en kaffe! ska bli kul och träffa henne :) Elin är verkligen jätte snäll, rolig och go kompis! <3 känner henne via Micke. Rättare sagt Micke har en kompis vid namn John och han är tillsammans med Elin. Har dock bara träffat henne en gång tidigare och så har vi snackat lite på Fb..


När Elin har dragit hem så ska jag gå igenom frysen! skulle behöva gå igenom den och se vad som finns där. Just nu har jag mängder med grönsaker som det bara finns yttepytte lite i varje påse!


Sen efter kylen blir det Tv och fixa i ordning lite käk....


Såhär ser min dag ut idag. Fullspäckat schema! vilket faktiskt är trevligt. Då mina dagar oftast är ohändelselösa :/


Hur ser din dag ut idag?!










Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards