Tessali

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Therese - 26 januari 2011 07:19

Jag skulle behöva eran åsikt! :] Funderar på att ev färga håret. Har inte riktigt bestämmt mig OM jag ska göra det eller låta bli.. Men frågan är till vilken färg?!   


Blond eller brunett? vad tycker ni? eller har ni något annat förslag? (inge allt för avancerat) då jag ska färga håret själv...


Här kommer olika färger jag har haft. Kommentera och berätta gärna din åsikt..! 



         


1. Blond

2. Mörk brun, nästan svarthårig

3. Brunett

4. Rödaktig

5. Eller den hårfärg jag har nu


Av Therese - 26 januari 2011 07:02

Ska till Ica & hämta ut ett paket :] det är en grå tröja med tryck från BIKBOK! har vunnit den på tradera för några dagar sen! ska bli spännande och få se den sen. På bilden var den iaf jätte snygg. Den verkar vara en riktigt myspys tröja! :]


Sen efter det ska jag inhandla lite potatis! tänkte försöka mig på att göra kålpudding! men det beror på OM Marre hinner & skriva ner receptet till mig. För det recept som hon kan är verkligen hur gott som helst. Har kikat runt lite på google efter andra recept fall jag inte hinner få Marres, men det var inte alls samma och verkar bökigare än det Marre har. Får se hur det slutar ;-) OM det blir kålpudding el ej. Hoppas verkligen det, för det är hur gott som helst!


Efter ica blir det in på apoteket en snabb sväng! Ska kolla om det har en sak! ^^ men det brukar dom ha så då blir de det :]


Annars kommer det inte hända så mycket mer idag. Ska väl försöka hinna dammsuga av golven lite samt tvätta golvena också ^^ återigen skitiga golv :o

-Ogilla- skönt när det är gjort :] 


 




Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards