Tessali

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Therese - 19 januari 2011 11:20

Har bakat scones, negerbollar (sorry att jag inte har valt och skriva chokladbollar) men jag kommer alltid kalla dessa för negerbollar. För det ÄR vad det är. Känns fel och ändra namn bara för att vi i Sverige har fått in massa invandrar! Jag är inte razist el så. Men det har och kommer alltid förbli negerbollar oavsett ^^

Och så har jag gjort en sockerkaka (tigerkaka) först gör man en sockerkaks smet & sen har jag pudrat med lite kakao i smeten & vipps så har man gjort en tigerkaka :D


Så med andra ord har jag ägnat en stund i köket och haft en såkallad bakardag ^^

Kommer nog älsklingen bli glad ;-)


För nu har vi lite fikabröd till kaffet! *ler*



Någon som vet förresten vart man kan köpa batteri till bärbar dator???? billigaste allternativet såklart :D för mitt är på väg att ge upp hoppet :/ 






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards