Tessali

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Therese - 29 januari 2011 08:08

Idag blir jag & Micke sambos! :] äntligen, som jag har väntat på denna dag! hihi.

Ska åka till Storå efter att vi har ätit frukost & tömmt bilen! var till Storå igår och fyllde bilen med en massa saker redan igår så det inte skulle bli så mycket idag ;-)


Så idag kommer jag ägna hela dagen åt att tömma lägenheten, städa ur den, och sen bära in allt i min lägenhet :] sen blir det och packa upp sakerna och sortera. Vissa saker ska ner till förrådet och vissa saker ska vi ha i lägenheten...


Detta med att bli sambos känns oerhört stort, eftersom jag aldrig varit sambos med någon tidigare =)


Och dessutom så trodde jag ett tag att jag aldrig skulle bli tillsammans med någon kille! (har varit tillsammans med tjejer mer än killar)


Men NU är allt annorlunda. Har pojkvän som numer blir min sambo...


*Älskar dig Micke av hela mitt hjärta, du är killen jag vill dela mitt liv med. Bättre pojkvän kommer jag aldrig att få. Tack för att du kom in i mitt liv. Du kom där som ljuset i en mörk tunnel*



Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards