Tessali

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Therese - 18 januari 2011 08:12

Telfon ringde igår kväll .. Det var Smulans matte som undrade om jag skulle vilja vara hundvakt? behövde ingen betänketid utan svarade, ja självklart på en gång    blev jätte glad...


För hon själv jobbar och hennes gubbe skulle göra ett ärende inne i stan & han visste inte hur lång tid det skulle ta! och ist för att slippa stressa eller låta Smulan få vara inne hela dagen så då ringde dom mig!


Nu är Smulan här. Jag mötte upp henne vid vägen vid 7.30 :-) när vi kom hem och in till mig och såg katterna så var hon lite skepptisk och ville inte följa med in först. Nu ligger hon ute i vardagsrummet i soffan och vilar lite! Det är tidigt på morgonen för fröken! hon brukar inte piggna till fören runt 9.00 för då är det morgon enligt henne.

=)


Jag sitter här och bara tar det lugnt en stund! Ska snart gosa lite med Smulan. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda *ler*

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards