Tessali

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Therese - 23 januari 2011 17:49

Har inte varit såhär glad på länge som jag är idag!   något fantastiskt har hänt. Jag kan fortfarande inte förstå det, jag kan fortfarande inte smälta det som hänt ännu! Går inte att beskriva i ord hur överlycklig jag faktiskt är! Jag visste att jag skulle bli glad, jag visste att jag skulle bli överlycklig. Men trodde aldrig att jag skulle känna såhär som jag gjorde. Jag trodde aldrig att det skulle bli så mycket känslor på en och samma gång! Jag skrattade & grät om vart annat ^^_^^


Det otroliga som har hänt ÄR att Sigge (katten) som försvann den 20/12 har kommt hem igen   Jag berättade i en tidigare blogg att han har gett sig ut på äventyr och att jag saknade honom jätte mycket. Och nu ÄR han hemma hos mig igen! min fina pojke. Jag finner inga ord hur glad jag är och tacksam att han lever.


Sigge kom hem väldigt smal, rivsår på näsan och väldigt smutsig. Men annars mår han helt OK.. Ska pyssla om honom och ge honom massa kärlek! snart är han precis som vanligt =)





Av Therese - 23 januari 2011 11:19

Redan söndag. Helgen har som vanligt gått i rasande fart. Hinner knappt märka av helgen fören den är slut... Önskar helgerna kunde vara längre och veckodagarna kortare så man får lite mer tid med Micke! ^^ _^^ =) skulle inte vara fel...


Fredags var vi och bowlade i stan =) käkade en bit mat innan och det var tyvärr inte det godaste maten jag ätit tyvärr. Det var som drog ner "poängen" på maten var att kycklingspätten var kalla och potatisgratängen var typ hård och inte alls sådär god som den "brukar" vara när man käkar det..


(käkade bufé)


Bowlingen gick inge vidare men det var helt okej ändå :)


Lördagen var jag och älsklingen i Örebro! Mathandlade på willys som sagt och sen åkte vi till honom & tömde avariumet och släpade med det hem för att fylla upp det.


Söndag är det idag. Än har det inte hänt så mycket. Vi har druckit kaffe, käkat frulle, umgåts med "systers" gubbe Fredrik. Och så har jag gått igenom två kartonger från förrådet ^^ ja det är väl det som har hänt NU. Får se vad som händer resten av dagen! Det lär märkas sen *ler*


Nej nu ska jag hitta på något vättigt...

Uppdaterar mer sen ^^_^^ :D


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards