Tessali

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Therese - 13 januari 2011 11:41

23 grader inne & jag fryser . Sitter med tjockstrumpor och fleece tröja och ändå fryser jag. Händerna är som istbitar. Jag skulle vilja höja värmen yttepytte  men det vill inte min kära sambo! för då tycker han att det blir för varmt och då blir han trött. Haha!

Vilka problem vi har ;-)


Så jag får snällt klä på mig, duscha varmt och mysa ner mig i en filt :0) går ju det med. Men skönast hade det varit och få höja elemtena som just nu är på 0!


    


Av Therese - 13 januari 2011 10:27

Igår åkte jag & Micke till Linde, för han skulle skicka ett paket :0) när vi var klara så trodde jag att vi skulle åka hem! För Micke hade inte sagt att vi skulle något annat.


Ganska snart märkte jag att vi tog en helt annan väg, en den vi brukar när vi ska hem från stan! Hade mina aningar om vad vi skulle göra! kände mig lite smått panikslagen & önskade att jag just vid detta tillfälle kunde befinna mig någon annanstans! satt och svor för mig själv, att det var typiskt att jag följde med till stan just idag


Mina aningar om vad vi skulle göra stämmde ;-) så med andra ord känner jag Micke ganska väl...


Jag skulle få provköra för första gången!!!     


För att vara första gången så tyckte jag att det gick ganska bra! sen vad Micke tyckte egentligen det har jag ingen aning om. Han sa iaf att jag var duktig och att det gick bra. Sen om han garvade i hemligt det är väl en annan femma ;-)


Först gick Micke igenom vart kopplingen, brommsen och gasen satt och sen visade han mig hur man växlade.. Allright :)


Startade bilen & körde än 3-4 varv! och det gick hyffsat. Lyckades dock få stopp 1ggr och var på väg att köra in i saker 2gånger men annars gick det :0) anledningen till att jag lyckades få stopp på bilen (eller så heter det väl kanske inte) men ja, det var när Micke sa att jag skulle växla (glömmer bort hur man gör hela tiden) så då bromsade jag bara *skratt* 


Jaja övning ger färdighet el vad man nu säger :0)


Ska fråga Micke om jag kan få pröva och övningsköra i helgen igen! Bara för att inte glömma bort det lilla jag fått in i huvudet ^^ samt att lite kul var det nog faktiskt...













Av Therese - 13 januari 2011 06:57

Jag har bestämt mig för att denna blogg ska få gå ner i graven! Ska starta upp en ny & färsk blogg. Varför? Jo därför att det är nytt år & nya möjligheter   känner att jag vill faktiskt börja om på nytt. Skapa en ny blogg, fast bättre! så man får fler läsare. Och sen vill jag göra en snygg design osv. Jag tror faktiskt på detta! det känns rätt. Ska bara komma på ett bra namn! Dock så är min fantasi i bott :/


Jag återkommer såfort jag kommit på ett bra bloggnamn och meddelar alla vart ni kmr finna mig hedan efter ;-) ni som läser denna dagligen, hoppas ni följer med mig till den nya fräscha bloggen!


~ Tack för denna tid ~ passar på att säga det nu!

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards