Tessali

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Therese - 9 januari 2011 21:11

Helgen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig! den har delvis varit bra men delvis så har den varit jobbig också. Åkte på att vara barnvakt. Som sagt det har både varit jätte kul men samtidigt jobbigt också ^^


Så mycket annat har det faktiskt inte hänt. Har umtåtts med Micke som vanligt :) men med andra sidan så bor han mer el mindre här så det är inte så konstigt :P och idag kom min kontakt person Carolina hit och det var trevligt. Först fikade vi och snackade skit och sen tittade vi på filmen, hajen! ^^


Tittar lite på tv och tar det lugnt :) ska snart krypa ner i sängen och sova.

Det är en dag i morgon också. Micke ska åter igen till jobbet och ja ska väl

skräpa hemma ^^ jippy eller inte.


Ska nog ev gå till ett ställe (säger ej vart än) där jag ska se om jag kan få göra lite praktiskt eller något. Får hoppas på det :) skulle vara gött och ha något att göra ist för och skräpa hemma jämnt..


Nej fantasin är i bott :/ får återkomma i morgon el någon annan dag.

Kraaaam

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards