Tessali

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Therese - 11 januari 2011 09:21

Idag ska ev grannen Marie klippa mig :] OM inget annat kommer i mellan vill säga! Skulle verkligen vara underbart att fixa till frissan lite ;) för just nu känns det som ett skatbo, haha! Sist jag klippte mig var augusti -10 så det är inte så länge sen sist. Då var det min lillasyster Cecilia som tog sig ann om mitt hår. Blev bra som vanligt! Men nu har det blivit halvlångt, lockigt och snedluggen är lång och jobbig ^^ så jämna till, klippa upp ev och fixa ny snedlugg kanske? Eller OM Marie har andra planer. Vem vet. Vet inte hur mycket hon kan om klippning heller :-) om hon kan mycket eller bara lite. Men det återstå att se sen.


Hon skulle dra i väg till stan en sväng nu! men skulle höra av sig när hon var hemma och om hon hade tid kvar till håret :) *hoppas* annars finns det flera dagar! Menar det är inte akut direkt. Men skönt vore det allt.


Blir det klippning så kommer foto ut senare under dagen/kvällen ~


 

Av Therese - 11 januari 2011 07:14

~ Godmorgon Världen ~   En ny dag med nya möjligheter! Idag har jag lite saker att ta i tu med på schemat! Bland annat ska jag gå igenom mina viktiga papper. Var dock inte länge sen som jag gjorde det, men ska gå igenom dom lite bättre idag. Förhoppningsvis kanske man kan slänga lite papper! ska även gå igenom mina pyssel saker (skrev nog om det igår, men det blev inte av) gjorde massa annat istället :-) som bäddade rent i sängen, tömmde bokhyllan osv.


Lite senare idag det vill säga runt 12.00-13.00 ska jag i väg på ett hemligt uppdrag    Jag *hoppas* att det går vägen, för det skulle vara perfekt OM det blev så ^^ men troligen kommer det nog inte bli så. Men det skadar inte och fråga! Exakt VAD det handlar om kan jag inte avslöja här nu.. Berättar sen HUR det gick! Så håll tummarna :)


Ska försöka få till en snygg design också ;-) Har dock ingen aning om vad jag vill ha för design eller färger! Men det kommer jag nog på sen! hoppas jag. Önskar jag kunde få hjälp med något snygg och enkel design. För jag är värdelös ~ OM det skulle bli riktigt bra och jag blir nöjd då skulle jag till & med kunna tänka mig betala en liten slant (inge dyra projekt dock) men 50:- kanske! Men frågan är bara VEM som är villig?!


Är DU villig och duktig på att göra design? hör av dig ;-)


   

Två bilder på mig! Den svart/vita bilden är tagen för typ 1år sen eller något

och den andra är nytagen! :-) kul och gemföra nya som gammla bilder ^^


Nej nu blir det soffmys med tre kronor :D

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards