Tessali

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

¤ Patetiska människa!

Av Therese - 29 december 2010 07:57

Har fått 5 kommentarer i bloggen! Hade det varit 5st postitiva kommentarer så skulle jag självklart bli glad och mottivationen till att blogga skulle vara på topp! MEN dessa kommentarer som jag har fått har inte varit trevliga. Och tack vare dom så känner jag mig inte så motiverad till att vilja blogga mer. Jag vet att jag inte ska ta åt mig, och att jag inte ska sluta blogga för denna människa skull. MEN min mottivation har inte varit så hög på senaste tiden och NU är det knappast bättre....


"Linda" du har ingen aning om vem jag är. Och jag har ingen aning om vem du är. Men det kvittar, för jag vill inte ens veta vem du är! Jag vill inte slösa många ord på dig, så jag kommer fatta mig kort, lämna mig och min pojkvän i fred. TACK!


Som jag skrev, känner mig inte lika motiverad till att blogga längre! Har lite lösa tankar om att kanske ev låta bloggen gå ner i graven & börja om på nytt när jag känner att jag har något att blogga om. Just nu så är mitt liv totalt ointressant och jag har absolut inget vättigt och skriva om! Att berätta om att man gått upp, suttit vid datorn, fixa mat och sen inväntar på att killen ska komma hem kan inte vara det roligaste att läsa. Men samtidigt när man ser besök statistiken och ser att det är rätt många som varit inne så blir man kluven! Nästan så man vill stanna kvar ändå.... Man kanske skulle ta en kort paus och sen börja om på nytt bara?! :D


Ja får se hur jag gör. OM bloggen inte längre finns kvar en dag, så har den gått i graven! Kanske ses vi i en annan blogg el så gör vi det inte...


 




 
 
Emelie

Emelie

29 december 2010 10:38

NEj sluta inte!!!!! För tänk på mej då får jag ju veta vad som händer i ditt liv det vet Jag ju inte annars... Bry dej inte om den där personen det är säkert ditt ex och hon ska inte få sänka dej utan det var du som valde bort henne och det känns nog ordentligt för henne :P så kämpa på gumman !!!

http://Emelieba.Bloggplatsen.se

Therese

29 december 2010 12:58

Nej det är nog väldigt korkat av mig & sluta blogga! För jag vill ju att alla som bor längre bort ska kunna veta vad som händer i mitt liv. Inte för det händer så mycket! Hehe. Och sen tycker jag det är ganska kul och blogga. Speciellt när det har hänt något skoj =) Jag tror inte det är exet heller, för hon dejtar en NY! Jag tror denna "Linda" är någon som bara vill jävlas och försöka få mig att må dåligt! =/ bara lite störande att hon skriver :S men som sagt vad en människa ja inte känner kan inte knäcka mig! har fått massa kommentarer från henne om att hon har sex med min kille och så berättar hon VAD dom gjort m.m men grejen är den att jag tror INTE på det. Jag litar på Micke! ^^ :)

 
Ingen bild

Emelie

29 december 2010 14:37

Det är helt rätt gumman. NEj men om de nu vore så varför skulle han vilja flytta ihop med dej t.ex :S eller har han bott till sammans med många?

Therese

29 december 2010 14:47

Nej han har aldrig bott ihop med någon tidigare! Det blir första gången med mig =)
Senaste han var tillsammans med, var han ihop med en 5år. Så han är verkligen en förhållande kille! =) där av tror jag inte att han varit otrogen heller el så ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards