Tessali

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

¤ Veckans goding! <3

Av Therese - 29 december 2010 08:19

På måndagar brukade jag utse veckans goding, det hann dock inte bli mer än 2 el 3 personer innan det blev bortglömt! Har ju varit rätt mycket nu inför julen osv. Men tänkte jag skulle försöka göra ett nytt försök..


Idag är det dock inte måndag, utan onsdag! Men vi kör på ändå =) så denna person som blir min veckas goding får vara lite extra... Inte mer en rätt, hihi ;) 


Mottiveringen lyder,


Jag kan börja med och säga som såhär, jag känner inte denna kvinna! Men har följt hennes blogg i ur och skur varje dag i ett par månader :) Och personligen så tycker jag denna blogg är den bästa! Absolut ingen blogg man läser en gång och sen aldrig mer.. 


Denna kvinna har varit med om något fruktansvärt :/ något man inte ens önskar sitt värsta fiende! Nämligen en pojkväns död. Jag vill inte säga så mycket mer om det, utan ni får göra som jag, gå in på hennes blogg & läsa mer.


Jag avundas denna starka kvinna, som kämpar på och gör så gott hon kan. Vissa dagar så mår denna kvinna bättre och medans andra dagar bokstavligen liknar skit. Men hon ger inte upp, utan försöker kämpa på och fixa denna evighets resa! I hennes blogg berättade hon om en kvinna som hade sagt till henne, att F är borta nu men det är inte du! det kan säkert tolkas på flera sätt! men när jag läste det så tyckte jag det var väldigt fint sagt ^^ det är ju tyvärr så det är. F är borta men inte denna kvinna! Och jag är ganska säker på att han vill att hon kämpar på och aldrig ger upp hoppet! 


Jag vill nog inte skriva så mycket mer om detta, eftersom jag inte känner henne! Och sen är det inte min sak och berätta en massa saker. Ta en titt i hennes blogg ist,


http://jennaanderberg.blogg.se/index.html


Jenna du verkar vara en toppen tjej! Du skriver helt fantastiskt och du verkar ha en riktigt kämparglöd inom dig! Jag beundrar dig fullt ut..-Kram på dig- OM någon förtjänar ett guld halsband så är det banne mig DU


 

 
 
Jenna

Jenna

5 januari 2011 16:20

Tack så hemskt mycket! :)

http://Jennaanderberg.blogg.se

Therese

5 januari 2011 18:26

Varsågod Jenna! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards