Tessali

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

¤ Jordens största fest :D

Av Therese - 30 december 2010 07:15

På nyår smäller det ^^ då blir det jordens största fest hos mig!   Jag & älsklingen har bjudit in än 20 pers. Snacka om att det kommer vara tjockt med folk. TUR man har en sådan stor lägenhet, så alla rymms. Kanske är på hög tid att förvarna alla grannar runt om mig! Men vet att jag kommer få klagomål via lappar så man kanske skulle hoppa över och meddela om festen ;)


Haha nej ni kan vara lugna! en sådan stor fest skulle jag aldrig kunna ha. Inte nu när man bor i en lägenhet samt att grannarna häromkring verkar inte vara sådär jätte förtjust i mig ;)


Kände bara för att vara lite ironisk! Varför vara allvarligt jämnt?


Det kommer bli en nyårs fest hos mig & älsklingen <3 vi har bjudit in lite kompisar :) MEN vi kommer ta det lugnt. Dricka, gå ut och kolla på rakter och bara vara! det ska faktiskt bli jätte kul..


Skulle vilja köpa något nytt i klädesväg :) så man kan skina upp dagen till ära. Men plånboken har sagt i från ^^ ;) jag har inte mycket pengar över efter att räkningarna är betalda och jag måste ju överleva ex antal dagar till. Så jag får nog rota fram något av det jag har i garderoben! Men vad gör det? =)


Funderar på att ta mina svarta leggins, gråa "tunikan" med en vit t-shirt under. Sen mitt silvriga diadem med en rosett på! och så ev några benvärmare. Alltingen vita el rosa! Beroende på vad som ser bäst ut. Troligen dom vita... Tror det kommer bli minst lika bra som att jag skulle ha köpt något. Synd att nyår är dagarna efter jul. hade nyår varit i januari, i slutet av månaden då hade jag kunnat köpa något nytt. MEN som sagt det kvittar ;)


Jag HAR pojkvän! så jag behöver inte försöka piffa upp mig lite extra. Han tycker jag är FIN som jag är oavsett VAD jag tar på mig :D



Är dock lite närvös för hur jag kommer må på nyår :( för jag mår inte toppen idag direkt :( men det kanske hinner bli bättre. Får hoppas på det. För jag vill inte ställa in denna fest...




    



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 24 augusti 2011 13:59


Jag kommer att avsluta den här bloggen inom kort! För min lillasyster Helena hjälpte mig & startade en NY igår. Fortsätt gärna & följ min blogg    Adressen dit är,  http://www.nybliven-mamma.blogspot.com/    Där kommer ni få läsa om min varda...

Av Therese - 22 augusti 2011 20:03

Idag har det varit en bra dag! även om det inte har hänt så fruktansvärt mycket. Fick reda på en sak tidigare (kan inte berätta det här) men det var riktigt kul. Säger bara en sak, sista idioten är inte född än.. Fattar inte hur f*n man tänker när ma...

Av Therese - 22 augusti 2011 11:55

Helgen kom och gick med rasande fart! Och ändå gjorde vi inget speciellt. Helgerna brukar kunna gå snabbt om man hittar på en massa saker. Men nu gjorde vi inte det och ändå gick det snabbt :p förstår inte.    Måndag idag. Älsklingen är på jobbet...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:30


  Big foot. Det är inte en dans på rosor & vara gravid ibland!  ...

Av Therese - 19 augusti 2011 13:25


Var i Örebro igår & handlade kläder!  Blev faktiskt nöjd över mitt köp :D Här kommer en bild,                        2 par strumper Rosa linne Lila kofta (tunn men skön och ha på sig) Lila, vitrandigt linne med mön...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards