Tessali

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Therese - 1 oktober 2010 10:30

Första natten i den nya lägenheten gick bra :-) sov faktiskt helt okej! Vaknade dock till under natten och kollade yrvaket runt omkring i rummet och funderade lite, vart är jag? sen kom jag på det, i mitt nya hem <3 somnade om sen och sov jag natten igenom. Vaknade runt 8.30 snåret, kikade ut igenom fönstret och där ute låg en lätt dimma över skog och mark =P precis som ett varmt gosigt täcke =D



Flyttstäd och flytten Gick bättre än väntat! =D såg dock väldigt kul ut när vi kom där med en liten golf och en liten kärra! Men herrejösses vad saker som fick plats ändå, med lite planering! 3 vänder blev det bara ..! Duktiga vi är :) ja just det flyttstädet gick också bra, fast det tog lite tid! Trodde aldrig att jag skulle få bli klar. Vaktmästaren kom och skulle godkänna städande, hittade lite små skit överallt :S men det blev snabbt ordnat!


Tack för all hjälp


Ska nog duscha och sen klä på mig :-) efter det ska jag till Nina en sväng =D

Dricka kaffe och snacka skit, måste få se hennes nya lya! ^^


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards