Tessali

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Therese - 16 oktober 2010 09:58

Vaknade vid 9.00 :) har sovit bra i natt också! det hjälpte mycket att jag ändrade om sömnen! sen jag gjorde det så har jag inte sovit oroligt någonting alls :) känns bra.


idag när jag tog bort filten från fönstret (har det för att göra rummet mörkt) då det inte finns några persienner (?) inte lätt och stava till det ordet, men antar att det stavas typ såhär. Så möttes jag av strålande solsken :) då blir man glad =D man får ta vara på den lilla sol som är nu, för det kommer nog inte vara så länge till må jag tro =(


Förresten måste ta kort på min utsikt från sovrum/tvrums fönster någon dag och visa er den :) även om det inte är något speciellt, så tycker jag personligen att det är vackert.! solen skiner, träden som står tätt in till varandra har gul röd, gröna, oranga löv & marken är vit frostig! ^^ ohh jag bara älskar utsikten =D i början när jag bodde här så gick det får i hagen! men antar att dom har fått komma in nu ;P men fram i mot vårkanten kommer dom väl ut och går där igen! Längtar redan! så oerhört fint... TACK snälla (någon) för att jag fick flytta hit =D


Idag ska jag städa klart i datarummet =D även om det inte är så farligt mycket kvar, så hoppas jag det kan bli klart snart! för så fort det är helt klart så kan jag äntligen börja ta lite kort på lägenheten, har fått ett önskemål om det =P och man vill ju hålla det man lovat ;)


Datarummet el allt i allorummet som det kommer bli,


  • Gå igenom dom två sista sopsäckarna med diverse innehåll
  • Slänga allt skräp man lyckats sammla på sig :o
  • Ta ner lite mer saker till förrådet
  • Göra en vanlig städning (dammsuga, damma, torka golv)
  • Lägga på en matta
  • Ställa in en stol och sätta dit en dyna
  • Skaffa en gardin stång och sätta upp gardiner
  • Samt sätta upp lite tavlor och annat kraffs

Sen är rummet klart :-) jag vet inte hur snabbt jag kommer få fram en gardinstång, så det kan hända att jag tar kort på lägenheten och visar er innan jag fått upp gardiner i data el allt i allo rummet (som jag kallar rummet för) :)


Rummet = Data, pyssel och gästrum =D där av allt i allorum ;)


Nej klockan går, så jag lär pysa!! ha en bra lördag gott folk ;)


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards