Tessali

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Therese - 4 oktober 2010 12:29

Jaha då var man singel igen, dock tog det slut mellan mig och tjejen i lördags! Men har inte haft ork el tid att skriva! Än är det en del att göra i den nya lägenheten som jag har flyttat in i :-) och handen på hjärtat, jag trivs faktiskt otroligt bra! Det känns faktiskt som att det här kommer bli väldigt bra =D


Ja angående det ni läste ovan, japp jag är singel igen! Efter 7 underbara månader.

Tack .


Finns egentligen inte så mycket att säga om det. Vissa saker händer bara oavsett om man vill det eller inte!


Kompisar har hört av sig till mig och varit väldigt måna om hur det är med mig, vilket betyder oerhört mycket för mig <3 men jag mår faktiskt bra! det känns helt OK..


M försöker ha ett leende på läpparna, vi skojar och pratar om allt mellan himel och jord. Vi både försöker nog lätta upp stämmningen så mycket det går. Men handen på hjärtat, hon är väldigt ledsen och säkert en aning besviken! =( och det är det som gör ont, att veta att hon inte mår bra! för det sista jag vill är och såra henne! Även om jag lyckades! heja mig.


Men tids nog så kommer nog hon att bli glad igen! och när hon känner sig redo så kommer hon nog hitta en ny tös att leva sitt liv med :-) och det är något hon förtjänar! Jag hoppas att hon kommer få ett fint och bra liv..


Om jag ska vara ärlig så trodde jag att jag hade funnit rätt, att hon skulle vara den människan jag ville leva mitt liv med. Men något hände :o vet inte varför, men nu är det som det är och jag kan inte få något ogjort...


Nej nu ska jag rycka upp mig :-) dricka upp kaffet och sen fixa i lägenheten. Så jag och mina pälsbollar får det bra!


Ps. Jag har bestämmt mig för en sak, och det är att  Astrid min 4åring ska få flytta till ett nytt hem :-) helst till någon äldre dam som inte har några andra djur.. Hon har inte så många år kvar, och jag vill att hennes sista år ska bli något fint och harmoniskt! Som det är nu, så trivs hon inte alls med den miljön hon befinner sig i =(


Kommer sakna grynet, men vill att hon ska må bra! <3


 

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards