Tessali

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Therese - 26 oktober 2010 12:01

Idag fick jag för mig att det var lördag :o hur galet är inte det? nej det är tisdag idag. Bäst och skriva tisdagen med tjockare stil så kanske jag får in det i mitt lilla huvud, att det faktiskt inte är någon annan dag än tisdag!!! så nu borde jag komma ihåg det ;-) men när man är arbetlös och går hemma om dagarna så blir det lätt att man glömmer vilken dag det är ;P så det så...


Ska strax fixa i ordning lite käk :-) idag får det bli ris, sallad, varma grönsaker och fisk ^^_^^ åt även fisk i går också, fast en fisksoppa! Den såg verkligen inte aptiplig ut, men det smakade iaf bra.. Har gett mig 17 på att jag ska äta massa fisk nu, så jag kan börja ta av det andra sen. Som kyckling, kött eller köttfärs! Förra månaden när jag hade mathandla då åt jag av allt förutom fisken. Så vad tror ni jag fick göra på slutet? jo äta enbart fisk och det var ingen hitt . Så det misstaget gör jag inte om. Jag är ingen fiskmänniska det kan jag lika gärna erkänna! men tycker det är helt okej och äta det ibland. Men inte sådär flera gånger i veckan .. Hehe! ^^_^^


Idag är det tisdag & idag ska vi till gymmet & träna lite :-) ska bli fett nice XD är så otroligt glad över att jag tagit tag i träningen, det var något som fick ligga på hyllan, i rätt lång tid! Men NU kör jag stenhårt. Ska försöka träna ännu bättre idag =D för fettet ska bort till varje pris ;-) nu säger jag det inte för och kritisera mig på något vis. Jag är hyfsat nöjd med hur jag ser ut. Ja allt förutom brösten! Dom hatar jag och kommer nog aldrig lära mig och vara nöjd över dom! så länge jag lever kommer dom vara ett hat objekt. Men så kan det vara. Man kan inte vara nöjd över alla delar på sin kropp! till och med min tjockis mage (ja jag tycker det) till och med den kan jag tycka är fin. Men inte brösten! ^^ så nu vet ni det ;P


 



Bjuder på en vacker blomma ;D

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards