Tessali

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Therese - 10 oktober 2010 12:19

Tog en varm dusch igår, lite varmare till och med en jag brukar! Höll dusch slangen mot nacken en bra stund och försökte även massera den med hopp om att det skulle bli bättre :) men ingen skillnad tyvärr! På natten sov jag med en värmedyna på högsta värmen. Det om något borde hjälpa! Men när jag vaknade i morse så gör det faktiskt ondare idag :S känner mig stel och värken sitter i en! Ja man tack ja.


Vill inte ens veta vad det där förbaskade överskåpet till byrån väger! =( lyckades ju som jag skrev igår dagens blogg lägga all tyngd mot nacken! Och det känns vill jag lova!


MEN som Nina sa, det hjälper inte & vara negativ! så fram med all possetiv tänkande så går det nog över :-) ska försöka! Jag har INTE ont, det känns bättre idag! Känns som förut. Känner inte någon smärta! :-)skämt och sido, nej men tänker man hela tiden på hur ont det gör då är det ju min önskan att jag ska ha ont! Men försöker ja istället tänka på att det inte gör ont så går det över :-)för då önskar jag mig istället att det ska bli bra! Man ska vara försiktig med vad man önskar sig :-)


Så nu ska jag sluta och tycka synd om mig själv! Ska börja plocka lite här i lägenheten! =D har en del saker att ta i tu med & det kommer bli så fint när det är klart...


På tal om fint, fick ett erbjudande idag (att jag kunde få en fin och fräsch furubokhylla gratis av ett par kompisar) blev lite smått intresserad, fick en bild på denna bokhylla och försökte se en bild på den i min lägenhet! Men det gick inte, hur jag än försökte! Så tillslut så tackade jag nej. Vad knäpp man är =P men det kändes inte helt rätt! Jag har redan en stor och rymmlig bokhylla. Kan knappast säga att den är fin, men ändå är den fin, alltså den är ful fin =P 


Men TACK snälla iaf för erbjudandet! Den var skit snygg. Hade jag inte haft den jag har nu så hade jag gladligen åkt och hämta den :] men har lite planer för den jag har redan. Men ett stort tack iaf.


Nej nu ska jag inte sitta här och babbla, kanske e bäst och börja så man kan krypa ner under täcket i kväll och tända lite ljus & se på tv (ensam mamma söker)

  

 


Ha en underbar dag !!





Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards