Tessali

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Therese - 13 oktober 2010 10:00

Idag är det faktiskt en GODmorgon :) ett under måste ha skett, jag lyckades somna ifrån filmen jag tittade på igår och har sovit gott hela natten! Något jag inte gjort på länge! vaknade pigg & glad vid 08.00 (meningen var att jag skulle ha gått upp 7.30, men väckarklockan ringde aldrig) men vaknade av mig själv vid 8.00 (perfekt) jag kommer hedan efter att börja gå upp 7.30-8.00 snåret varje morgon! För då kommer jag bli trött tidigare på kvällen , pappa tror att jag kommer somna på två röda sekunder då om jag ändrar om natt och uppstignings tiderna =D så vi får hoppas på det :-) men pappa brukar sällan ha fel!^^ hihi..


När jag vaknade så gick jag upp och bäddade sängen (ja måste ha slagit i huvudet) bäddar typ aldrig sängen annars! Men idag kände jag mig på så himla bra humör så det gick bara av farten :) sen gick jag ut i köket och tog tag i diskberget! Känns väldigt skönt och ha det gjort! så i kväll behöver man inte diska så mycket! bara en tallriken, bestick och något glas :) gött..


Nu sitter jag & väntar på att mitt bröd ska jäsa färdigt (ja det har jag också pysslat med under morgonen) =D 10min kvar sen är det färdigt jäst.!


Och snart kommer Nina hit, vi ska dricka kaffe och snacka lite skit. Nice!


När hon har gått hem ska jag laga lite mat (maten e trasig) haha sjuk humör. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på :) märks under dagen!


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards