Tessali

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Therese - 15 oktober 2010 21:09

Fredag kväll & jag sitter hemma och käkar lite chips (som jag fick av Jimmy igår, när han var här och hjälpte mig med datorn) hehe, lite fel ordning det borde ha varit jag som hade gett honom en chipspåse som tack för hjälpen med datorn! hur som helst tack så mycket =P


så chips och äppel juice är vad som gäller hos mig denna fredag kväll :) inte helt fel.


Just nu sitter jag & spelar lite på www.Spelo.se s hemsida =D favorit spelena där är super mario och (tänka spel) =P ja annars händer det inte så mycket.


Väntar på att klockan ska bli 23.00 (då Idol har slutat) då ska jag ringa Marre en sväng! sen blir det lite mer chips och film! sen sova ;)



Av Therese - 15 oktober 2010 10:10

    
   

 

Paljon onnea Cecilia!

ja hyvää syntymäpäivää :)

Rakastan sinua <3





Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards