Tessali

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Therese - 7 oktober 2010 18:00

Favorit i repris, dags för ett varmt och skönt bad :) lite avkoppling i vardagen behöver nog dom flesta..! Ska nog leta fram en bra bok innan jag kryper ner i plurret..


Fixa i lägenheten, Börjar faktiskt likna ett hem mer och mer :) men än är det mycket kvar att fixa med! Bättre och ta lite saker pö om pö istället för att ta allt på en dag och stressa som en tok! Gör inte saken bättre... Denna gång vill jag faktiskt ha ett fint men välkommande hem! Inte som i Storå, där det alltid såg ut som hej kom & hjälp mig :S



Mat, Vid 19.00 snåret ska jag fixa lite kvällsmat :) på kvällens meny består den utav, spagetti, hemma gjorda biffar, grönsaker och så lite sallad. MUMS!



Tv, Under kvällen blir det som vanligt lite tv tittande =D först är det halv åtta hos mig. Sen är det, SOS västkust och tillsist lyxfällan


Är så nöjd med att jag valde och flytta hit. Fler tv kanaler och ett bad. Ja jag vet att jag är tjatig men är så förbannat glad XD


Av Therese - 7 oktober 2010 16:22

Jag miste dig, du kommer aldrig åter.

Mitt hjärta brister & jag gråter.

Tusen tårar senare jag står vid din gravstens sida,

Det känns skönt att du slapp lida. Även fast  du inte

finns här kommer jag alltid ha dig kär. Under alla dessa år

som gått har jag aldrig förstått, att den dagen du försvann

skulle kännas som fan. Jag vill bara säga att jag älskar dig så,

Även fast jag lät dig gå

<3





Farmor, Jag saknar dig så otroligt mycket! Allt jag vill är att du ska vara här. Ingenting är som förut =/ och det kommer aldrig bli det heller...Du fattas oss!


  


  






Av Therese - 7 oktober 2010 12:32

Bild lånad från google :)

  


Hösten har gjort sig påmind, Träden blåser, höstlöven i alla fina färger flyger ner på marken som ett täcke över gräset. Solen lyser och ger värme, ibland kommer det kalla vindar, molnen är inte längre blåa och fina, för dom har istället blivit gråa och regnet slår mot fönster rutan! När jag är ute och går på kvällen så ser jag massa fina lampor står i fönstrena, det ser varmt och välkommande ut, även om det är kallt ute och jag fryser så blir jag varm i själen! Även om regnet öser ner, så har jag ett leende på läpparna! Älskade höst, blött och kallt men ack vad fint det kan vara ändå! =)


Bild lånad från google :)

 

När jag kommer hem så plockar jag fram ljus, i alla fäger och storlekar, kryper ner i ett varmt bad, och efter badet kryper jag ner under täcket i soffan och tittar på tv! Plöjer mig igenom program efter program =D


Idag regnar det ute och är kallt (burr) då är det en perfekt dag till att plocka här hemma i lägenheten (har fortfarande inte fått i ordning helt klart) och sen mysa ner sig i ett varmt bad för och sen ligga i soffan och plöja alla program.


Vad brukar ni hitta på en kall regning höst dag?! =) gör ni som jag el brukar ni göra något annat kanske?! skriv och berätta...

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards