Tessali

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Therese - 6 oktober 2010 22:23

Jag saknar dig <3  


Av Therese - 6 oktober 2010 21:22

Snart dags för ett varmt bad :) med en massa badskum! ^^ Älskar verkligen att bada badkar. Dels blir man alldeles varm i hela kroppen och sen är det otroligt avkopplande! =D badkaret kommer lätt bli min bästa poolare i vinter, om det blir en sådan där kall vinter som förra året :S har hört rykten om att det ska tydligen bli ännu kallare nu i vinter än förra året :o fyfan säger jag då. TUR att jag fick chansen och flytta hit till Gusselby =D dels för att lägenheten är BRA mycket varmare än den jag hade i Storå och så har jag ju ett badkar .. Hihi


Lena händer och fötter, Hittade en blogg för ett tag sen. Där det var en tjej som tipsade om hur man kunde få lena händer & fötter på bara några sekunder :) utan att behöva köpa massa dyra krämer .Så nu tänkte jag dela med mig utav det,


Blanda olivolja och salt i en bunke och skrubba sedan in det i händerna eller fötterna :)


Vet inte om det funkar, men om det hjälper så är det absolut värt det =D hehe


Nej nu ska jag ta och krypa ner i badet! Sen film och sova (kommer sova som en prinsessa)


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards