Tessali

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Therese - 19 oktober 2010 09:09

Godmorgon! :) Vaknade vid 7.45 när väckarklockan ringde! Har sovit gott och drömt lite halv knasiga drömmar =P har börjat drömma väldigt knasiga drömmar nuförtiden. Så när man vaknar på morgon sitter man som ett frågetecken och funderar på vad det är man drömt egentligen ;-)


Låg kvar i sängen & morna mig en stund, hade även denna morgon en Wilda som mjauade och pep utanför dörren! Jag pratade med henne innanför den stängda dörren & sa åt henne att försöka öppna dörren ist för och pipa och någon minut senare så blev det tyst, så jag trodde att hon gett upp ^^ men icke, hon kom och skuttade brevid mig i sängen.. Så nu är det 3dje gången hon fått upp en stängd dörr. Drygt? imponerande? självklart tycker jag det är imponerande :-) min lilla tös KAN hon ..=)


Har precis druckit upp mitt morgon....... Te ;-) faktiskt. Ska försöka sluta dricka kaffe och ersätta det återigen med te (försökte en annan gång men då fick jag jordens huvudvärk) men ska på det igen!


Det var riktigt mumsigt med te :-) drack grönt te med smak av citron och så en klick honung i det! det gjorde susen.


Ska snart fixa lite frukost ;-) har fruktansvärt svårt för & äta frukost (vet inte varför) men det tar i mot. Men jag SKA försöka! ^^_^^ vill ju orka med hela dagen! och inte halva dagen för jag skippat frukost =P


Händer idag då? Ja du idag händer det faktiskt inte mycket alls ^^_^^ hade hoppats att få komma igång med träningen på gymet (men blir nog EJ så) tyvärr =/ pappa försökte ringa dom på gymet igår men det blev något med telefon så det gick inte och prata! så han skulle försöka ringa dit senare el idag ^^ har inte hört hur det gått. Men troligen blir det inget. Anledningen till att det inte blir träning är för jag aldrig tränat där förut (så man måste ringa dit och boka dit först) så det kan hända att jag inte fått tid där idag, utan senare i veckan! Får hoppas på att det blir klart snart så jag kan få packa väskan och åka iväg. Eftersom jag går hemma om dagarna så kan det vara kul och få åka i väg och göra något :-)


Skit också att det inte är sesong för badkläder =/ för jag skulle vilja införskaffa en ny baddräkt, eller ev bikini så jag kan böja simma också! ^^ vissa dagar kanske man inte kommer orka träna el att man har ont någonstans och då är simma ett bra allternativ! men men har inga badkläder så det blir svårt ;-)


Nej nu ska jag sluta babbla och göra något vättigt :-) tjingeling

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards