Tessali

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Therese - 24 oktober 2010 22:01

I samband med flytten hit till Gusselby så tog det slut mellan mig och Marielle! Hon valde att stanna kvar här några dagar till, vilket jag var glad för att hon gjorde :)


Det funkade jätte bra och det kändes verkligen jätte bra att vi bara var vänner :-) även om hon självklart var ledsen, men vi gjorde det bästa av sitvationen (?)


Men efter 3dagar, så gick det upp ett ljus för mig vad som faktiskt hade hänt & jag blev ledsen, men försökte hålla det inom mig. Men på kvällen när vi gick & lade oss så bröt jag ihop och grät som ett litet barn. Det gick inte att hålla det inom längre.

Marre frågade mig om jag ångrade att jag gjorde slut?! jag skämdes, så jag svarade inte. Låg bara & grät. Då frågade hon samma fråga igen, och tillslut viskade jag, "ja" =/ hon kramade om mig och sa att hon älskade mig och att det kommer hon alltid göra! ^^ och att hon höll med mig om att det kanske var lika bra att det var slut mellan oss! Och att jag kommer finna en ny kärlek som det kommer kännas bra med! då grät jag ännu mer och sa, jag vill INTE att det ska vara slut mellan oss, jag ångrar mig som fan! då frågade hon, vill du bli tillsammans med mig igen? ja svarade ja det vill jag. Mer än någonsin! Förlåt. Men jag älskar dig även om jag trodde att jag inte gjorde det. Jag vet inte varför det blev såhär. Jag vill bara spola tillbaka allt och att det ska bli som vanligt. Sen kysste vi varandra :-) och blev åter igen tillsammans! Men vi valde och inte berätta det för alla! och så bestämmde vi oss för att inte räkna det som att det var helt slut, utan att vi skulle fortsätta från det vi var (7månaders kärlek som det var mellan oss)


Men NU är det officiellt, alla på FB vet att vi är tillsammans igen! Och det känns verkligen oerhört bra (: Jag är världens lyckligaste flickvän! :) och så ska det förbli...Skulle det allt förmodan inte funka, då är det slut för all framtid! för vi kan inte hoppa fram och tillbaka ..!


Jag älskar dig Marielle, min fina flickvän! <3 du är absolut det bästa som har hänt mig (: du gör mig så otroligt lycklig.!


Den 30/10 kommer du hit =D och jag längtar så fruktansvärt mycket. Och då har jag planer för dig ...!


Då ska vi laga lite mat tillsammans samt baka någon god efterrätt & självklart tända lite ljus :) och bara njuta av varandras sällskap! Efter det ska vi ta ett varmt bad med lite badskum och tända lite ljus! Och så ska jag ge henne lite välbehövlig massage! ^^ <3 efter badet ska vi titta på en film med tända ljus igen och bara ha det bra tillsammans =P efter filmen ska vi krypa ner i sängen och sova tätt in till varandra... Myspys! <3


Nu ska jag se klart på beck filmen och sen ringa min tjej! sen blir det film igen och sova... Godnatt =)


  Bara för att jag älskar dig min skruttfia <3 du är verkligen så himla fin. Du och jag föralltid...! Du gör mig så fruktansvärt lycklig.


Förlåt för allt =/


Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards