Tessali

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Therese - 25 oktober 2010 10:54

Tänkte visa bilder på alla mina älsklingar! 3 av 6 katter bor kvar hos mig (: dom andra bor inte kvar här av någon anledning.! Och det är inget jag kommer gå in på varför. Det är bara är så. Och jag älskar dom otroligt mycket. Mina 6 katter kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta (:


Bilderna kommer att komma i den ordning som katterna kom in i mitt liv.. 

Mina söta små gryn,


               

            Tilda                                 Sigge                               Lina



          

              Kim                                  Astrid                             Wilda




Insåg nu när jag skulle lägga in bilderna på katterna att jag inte har tagit så många bilderWilda (då jag inte haft henne så jätte länge) så jag försökte ta en nu lite snabbt men hon var inte alls intresserad! Så denna bild får duga så får jag försökta fixa en bättre sen :-) men så ser dom alla ut iaf



       


Ps. Bilderna är klickbara och kan ses i större format =D











Av Therese - 25 oktober 2010 10:12

GODmorgon! (: I natt har jag inte sovit något vidare :o ögonen var super trötta, men inte kroppen riktigt! och ena stunden var det varmt och nästa stund kallt. Men efter många om och men så somnade jag tillslut :-)


Har precis fixat lite kaffe, för ovanlighetens skull så ska jag faktiskt gå ut i köket som en tjuv om natten & ta mig en kopp kaffe ;) haha! som ni kanske vet/el inte vet så är jag inget kaffemonster (smeknamn jag kallade mig förut) längre! har tagit bort kaffet från menyn för 1vecka sedan & det har funkat otroligt bra! dock så har jag druckit en slurk hos Nina men som sagt det är inte ofta! ^^_^^ kaffet är utbytt mot grönt te med smak av citron och så en klick honung =D kaffet känn dig dissat =P

Haha nej då.. Ska ju faktiskt dricka en kopp nu :o 


Idag är planerna den, att jag ska ta i tu med min att göra lista som jag skrev igår medans jag tittade på beck på tv :-) den har 9 punkter.! Och jag hoppas att jag hinner beta av listan innan all energi tar slut eller klockan blir så mycket =P men det märks, annars får punkterna vara kvar och fortsättning i morgon! ^^_^^


I morgon ska jag till gymmet igen =D och jag längtar faktiskt! Så jävla underbart att få byta om till gymkläderna, fylla vatten flaskan och gå ner till källaren där gymmet är och göra ett svettigt men välbehvligt pass! :-) för och sen ta en dusch och byta om igen och käka en frukt!


Nähe det här duger inte, innan klockan springer i väg så kanske det är dags och påbörja med listan iaf....


Ha det gott ...! <3




Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards