Tessali

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Therese - 9 oktober 2010 15:14

Ibland är det inte så bra att vara envis, som ni alla vet så håller jag på att fixa i lägenheten :) så det blir klar någon gång!


Hade en byrå samt en överdel till den (el rättare sagt en en av en bokhylla, så kanske ni förstår bättre) i hallen som jag ville flytta in till mitt data/gäst rum, sagt och gjort det gick bra men sen när jag skulle försöka lyfta upp överdelen PÅ byrån så gick det kanske inte fullt så bra, så jag lyckades lägga all tyngd mot nacken! Och det skulle jag aldrig ha gjort :S för den vägde ganska bra och summan av kardemumman, nu värker nacken! Gör så satans ont! Men skam den som ger sig, SKA försöka fortsätta & plocka iaf trotts smärtan i nacken!


Vid 17.00 ska jag gå över till pappa & Tina :) dom ska bjuda på pizza =D mums! dom ska göra en hemma gjord pizza med massa gott på (nu talar vi inte om några onyttigheter här inte) ska bli spännande & smaka på det) sen blir det film..! Laddat vapen 1 (tror jag den hette) troligen ingen film som är i min smak, men får ge det en chans!=D annars är det bara och gå hem igen! (bor bara några lägenheter i från)nära och bra ;P


Hoppas att ni får en trevlig lördag kväll :)


  Världens sötaste pappi <3 som håller i Sandra, min guddotter i knät =D


Av Therese - 9 oktober 2010 12:49

Lördagen står i dörren ;) inte för att jag tycker det känns som att det är lördag idag, har fått kolla i kalendern en extra gång för att försäkra mig om att det är det :) men det är nog för att man går hemma om dagarna, och då blir man lite vilse vad det gäller dagarna! Men hur som helst, det är lördag vilket fall som helst ..


Och jag håller på att plocka för fulla muggar (ja inte nu då kanske) och det går bra! Har bestämmt mig för att idag ska jag bli klar! för jag orkar inte bo en dag till med kartonger & sopsäckar överallt.. Egentligen borde jag ha varit klar för länge sen, men latheten har tagit över *morr*


NÄR jag är klar, det vill säga när gardiner sitter uppe och fina fönster lampor står i fönstret och dammet från golvet är borta DÅ ska jag ta fram kameran och knäppa lite kort på lägenheten så får ni se hur den ser ut =D så sorry darlingar ni får vänta lite till.. Men det sägs ju, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! och det stämmer ju bra ;)


Nu ska jag fortsätta plocka lite sen ta en paus för att fixa lite käk! :-) får se vad det blir för något gottit idag! Är sugen på ris, MEN vänta i 40min på att det ska bli klart. Nej tack! Så det får nog bli makaroner! Suck, tillslut kommer ja enbart få äta ris för allt annat kommer vara slut :S men så kan det vara...


I kväll ska jag se på film :-) äta fruktsallad, dricka vatten och tända lite ljus! Kanske ta ett varmt bad på det!!



  Lilla sockertoppen Sandra får stå för bilden idag :-) min söta guddotter <3

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards