Tessali

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Therese - 18 oktober 2010 08:41

Godmorgon! Vaknade av väckarklockan 7.45 (trött som fan) klockan blev en del innan jag somnade (dumt som fan) men har lärt mig en läxa, så i kväll ska jag försöka lägga mig lite tidigare iaf :) hoppas på det bästa.!


När jag vaknade så låg jag kvar i sängen en stund och mornade mig! skönt och ligga kvar och inte flyga upp i sängen direkt. Vad lite rädd för att jag skulle somna om, men det gjorde jag inte så duktig som man är :-)


Plötsligt går sovrums dörren upp (den är alltid stängd på kvällarna) för Wilda kommer annars in & väcker mig mitt under natten, vilket är fett irriterande! så nu har iaf Wilda lärt sig att öppna dörren, hon hoppar & studdsar på dörrhantaget ända tills hon får ner handtaget och dörren går upp ^^ Smart kisse! eller inte =P


Nej klockan går, funderar på att hoppa in i duschen! fryser lite smått (drog ner elementet härom dagen för lägenheten var så varm) men drog nog ner lite för mycket så nu är det kallt *burr*


Ska äta frulle & sen om jag hinner fixa en sak med telefon! beror på om pappa hör av sig om vi ska mathandla idag eller ej! vet inte heller ens vilken tid :o


Uch idag är det reng och rusk väder =/ bläää

Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards