Tessali

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Therese - 12 oktober 2010 12:44

Hur länge ska denna onda cirkel pågå? :o det vet jag inte! Men där i mot vet jag att jag orkar snart inte med detta något mer :( det är fruktansvärt jobbigt och inte kunna sova en hel natt bra. Vill kunna vakna upp på morgonen pigg och glad. Men istället vaknar jag upp trött, grinig och känner mig som en zombi..! Igår så följde jag listan till punkt och prickat med förhoppningar om att det skulle hjälpa mig att kunna koppla av och sova! Men skenet bedrog :( samma visa blev det i natt igen. Sov väldigt oroligt och vände och vred på mig hela natten! När klockan var än runt 7.00 tiden (skulle jag tippa på) så somnade jag helt utslagen och sov riktigt gott till 11.00 tiden (?) när Marre ringde och väckte mig! det var jätte bra att hon väckte mig då, för annars hade jag sovit längre och det är ju inte på morgonen jag ska sova...


Ska gå över till pappa på em och prata med honom! För detta funkar inte längre. Nu känner jag mig trött, orkeslös och gråtfärdig :-( jag som har lite att pyssla med i lägenheten, vill bli klar någon gång! Men orken är som bortblåst ...!


Ska fixa mig något att äta nu, sen ta en varm dusch! Med förhoppningar om att bli lite piggare. Sen blir det nog film, The last song! Tittade på den igår, och den var ju verkligen en 5poängare.! =)


Kram


Av Therese - 12 oktober 2010 12:29

Goodbye Biggest loser! nu är det slut tittat för min del.. När programmet startade så tittade jag på det och tyckte verkligen det var jätte bra! Ganska snart hittade jag en favorit bland alla deltagande & det var Mattias (Spogge) i det gråa laget :-)  och jag sa redan från början att OM Mattias skulle åka ut ur programmet så kommer jag sluta att titta på Biggest loser! Han har varit nära på att få åka hem några gånger men ändå har han lyckats stanna! :-) och jag blev glad varenda gång! Men igår höll det inte längre, så han fick tyvärr åka hem :-( så det betyder att det är slut tittat för min del..! Jag kanske är fjantig som resonerar såhär, MEN jag ser ingen anledning till att fortsätta titta på det när favoriten inte är kvar! Thats it.. Jag tänker hålla mina löften ;-) lite nyfiken kommer jag nog vara & vilja veta hur det går för dom övriga deltagande! Men löfte är ett löfte! Och jag vet att dom kommer kämpa på & klara det galant.. Så jag får hålla tummarna för dom utan att se på det i fortsättningen..! Mattias (Spogge) är en vinnare i mina ögon och han var verkligen jätte duktig :-) han hade en glimt i ögat, var envis, stark och otroligt go! Men det räckte inte hela vägen :-( och det tyckte jag var väldigt tråkigt. Men regler är regler! ^^ Men jag VET att Mattias (Spogge) kommer fixa det på egen hand, han kommer fortsätta sin träning och gå ner i vikt (utan press) eller under tidsbegränsning! heja heja heja! Kämpa på och ge inte upp...


Att han är singel, det förstår jag inte?! jag tycker inte att vikten ska behöva avgöra det :-/ för ärligt talat, han verkar vara en fin och go kille från topp till tå! :-) som har ett hjärta av guld och jag tror att han är en drömkille i alla tjejers ögon! :)


Hittade honom på facebook igår, skrev ett mejl till honom & lade till han som vän! Efter en stund accepterade han vänskapen! Något mejl har ännu inte synts till.. Men det gör inget! han får säkert 100tals med mejl, så han kanske inte orkar svara på alla! Men vem skulle göra det?


Så nu kommer måndagen bara innehålla halv åtta hos mig framför inom tv världen! Goodbye Biggest loser!






Presentation


Hej! I den här bloggen kommer du kunna läsa om min vardag som sambo till världens underbaraste kille

Gravidräknare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

När ni ska koppla av, vad har ni för avkoppling?
 Ta ett bad
 Krypa ner i soffan och glo på Tv
 Läsa en bra bok
 Sticka, sy el virka
 Lyssna på musik
 Sortera foton
 Blogga
 Pyssla (scrapbook el annat pyssel)
 Ut & gå
 Vila

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards